Stručna praksa
Stručna je praksa dio okvirnog školovanja tehničara svih profila, a podrazumijeva edukacijski proces, u kojem učenici, primjenjujući prije usvojena znanja i vještine, obavljaju korisne radne zadaće. Cilj je stručne prakse da učenici, uz utvrđivanje znanja, steknu iskustava o funkcioniranju poduzeća, odnosno radionice i usavrše prije stečene vještine te dožive stvarne situacije na koje će naići kao završeni stručnjaci, što će skratiti buduće vrijeme uvođenja u poslove.
Stručna se praksa ostvaruje (u pravilu) nakon za vršene nastavne godine (često se zove i ferijalnom praksom) u radionicama samostalnih poduzetnike (obrtnika) ili poduzeća.
I to:
- BRODOGRAĐEVNI TEHNIČAR 80 sati nakon 2. i 3. razreda
- ELEKTROTEHNIČAR 80 sati nakon 2. i 3. razreda
- ARHITEKTONSKI TEHNIČAR 80 sati nakon 2. i 3. razreda
Te radionice/poduzeća moraju biti prikladne za obavljanje stručne praske u području rada, a mentor koji vodi učenika i nadzire njegovo napredovanje stručan.
Roditelji i učenici, u pravilu sami pronalaze radionicu/poduzeće u kojem će učenik obavljati stručnu praksu.
Izvedbu programa prati i škola preko koordinatora stručne prakse, koji zajedno s mentorima prati izvođenje stručne prakse.
Kako bi olakšali roditeljima i učenicima traženje poduzeća za obavljanje stručne prakse u prilogu dajemo popis poduzeća u kojima su u 2010. godini učenici Tehničke škole Pula obavljali stručnu praksu.
Strucna praksa.doc